مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1393 ساعت 15:482014-08-27سياسي

زبان وادب فارسی از ارکان هویت ملی ایرانیان است


رییس فرهنگستان زبان وادب فارسی با ارسال پیامی به نهممین همایش بین المللی انجمن ترویج زبان وادب فارسی نوشت: زبان و ادب فارسی یکی ازارکان هویت ملی ما ایرانیان است وهرگامی که در مسیر تقویت این زبان برداشته شود اقدام مبارکی است که می باید تحسین وتایید شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا پیام ˈغلامعلی حداد عادلˈ که نسخه ای از آن به ایرنا ارسال شده به این شرح است:بسم الله الرحمن الرحیمبرای اینجانب مایه خوشوقتی است که می توانم برای چندمین بار، با اشاره استاد ارجمند، جناب آقای دکتر مهدی محقق، رییس محترم انجمن ترویج زبان و ادب فارسی با ارسال پیامی نسبت به شرکت کنندگان همایش سالانه این انجمن ادای احترام کنم.

زبان و ادب فارسی یکی از ارکان هویت ملی ما ایرانیان است و هرگامی که در مسیر تقویت این زبان برداشته شود اقدام مبارکی است که می باید تحسین و تایید شود .

برگزاری همایش سالانه انجمن زبان و ادب فارسی که اکنون شاهد برپایی نهمین دوره آن در شهر بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی هستیم از آن جهت که فرصتی برای تبادل نظر میان استادان و پژوهشگران پدید می آورد بی گمان به تحکیم پایه های آموزش زبان و ادب فارسی کمک خواهد کرد.

فرهنگستان زبان و ادب فارسی امیدوار است این همایش، که از برکت حضور دانشمندان غیر ایرانی نیز بهره مند است بتواند بهتر از همایش های قبلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زبان وادب فارسی از ارکان هویت ملی ایرانیان است

زبان وادب فارسی از ارکان هویت ملی ایرانیان است