مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1393 ساعت 13:422014-08-27بين الملل

مقام انگلیسی: نیازی نیست کسی برای پرونده آزار جنسی کودکان استعفا کند


معاون رییس شورای شهر روترهام انگلیس اعلام کرد که در ارتباط با پرونده آزار جنسی کودکان از کسی نخواهد خواست تا از سمت خود استعفا کند.

- سرویس: بین الملل ، تاریخ: 05/شهریور/1393 - 19:13 ، شناسه خبر: 475606 مقام انگلیسی: نیازی نیست کسی برای پرونده آزار جنسی کودکان استعفا کند خبرگزاری تسنیم: معاون رییس شورای شهر روترهام انگلیس اعلام کرد که در ارتباط با پرونده آزار جنسی کودکان از کسی نخواهد خواست تا از سمت خود استعفا کند.

نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری تسنیم" به نقل از دیلی تلگراف، پاول لاکین، معاون رییس شورای شهر روترهام با وجود افزایش انتقادات از عملکرد پلیس این شهر درخصوص پرونده آزار جنسی کودکان این شهر و عدم رسیدگی پلیس به این موضوع اعلام کرد که از شاون رایت، پلیس و کمیسیونر جرایم منطقه یورکشایر جنوبی نخواهد خواست تا از سمت خود استعفا کند.

تحقیقات روز گذشته نشان داد که 1400 کودک در سال های بین 1997 تا 2013 مورد آزار جنسی قرار گرفته اند اما پلیس به اطلاعات مربوط به این موضوع بی توجه بوده یا عمدا آنها را از بین برده است.

با وجود انتقادات گسترده از عملکرد شاون رایت در زمانی که مسئول خدمات کودکان بوده است، لاکین اعلام کرد که کسی نباید از سمت خود استعفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام انگلیسی: نیازی نیست کسی برای پرونده آزار جنسی کودکان استعفا کند

مقام انگلیسی: نیازی نیست کسی برای پرونده آزار جنسی کودکان استعفا کند