مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1393 ساعت 13:382014-08-27سياسي

رییس شورای اداری چاروسا: مهم ترین پیام هفته دولت خدمت بی منت به مردم است


مهم ترین پیام هفته دولت خدمت بی منت به مردم است.

- " از چاروسا، سیدرضا غلامی مقدم عصر امروز به مناسبت هفته دولت و روز کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر در جمع کارمندان آموزش و پرورش چاروسا، اظهار داشت: نخستین وظیفه کارمندان دستگاه های اجرایی احترامی است که ما باید برای مردم قائل باشند.

رییس شورای اداری چاروسا تصریح کرد: امید است کارمندان آموزش و پرورش در آستانه سال تحصیلی جدید با این دید که در مقابل خدا مسئول هستند در حد توان خود به انجام وظایف روزانه بپردازند.

غلامی مقدم با بیان اینکه روز کارمند، روز ارج نهادن به کارمندان و پاسداشت آنها است و انتخاب کارمند نمونه در حقیقت تقدیر از همه کارمندان است، افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ویژگی هایی برای کارمندان نظام مشخص شده و کارمندان باید در این نظام از منت نهادن بر سر مردم دوری کنند.

رییس شورای اداری چاروسا با اشاره به اینکه اگر کاری که کارمندان انجام می دهند برای رضای خدا باشد مطمئناً در آن کار موفق خواهند بود، بیان کرد: شأن و منزلت خدمت به مردم یک امر مقدس و الهی است و خدمت با اخلاص یک عبادت محسوب می شود.

غلامی مقدم با بیان اینکه هرکس خدمت صادقانه و خالصانه بیشتری ارائه کند نزد پروردگار و مردم محبوب تر است، تأکید کرد: یک کارمند نمونه بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای اداری چاروسا: مهم ترین پیام هفته دولت خدمت بی منت به مردم است

رییس شورای اداری چاروسا: مهم ترین پیام هفته دولت خدمت بی منت به مردم است