مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 شهریور 1393 ساعت 11:082014-08-26سياسي

لزوم معرفی مناسب مرکز درمان ناباروری به زوج ها


رییس جهاد دانشگاهی خوزستان در حاشیه نخستین عمل جراحی "برداشت اسپرم از بیماران مبتلا به آزواسپرم" در جنوب و جنوب غرب کشور گفت: مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان اکنون تقریباً قادر به انجام همه روش های درمان ناباروری به کار گرفته شده در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خوزستان- دکتر قدرت الله شاکری نژاد در خصوص انجام نخستین عمل جراحی "برداشت اسپرم از بیماران مبتلا به آزواسپرم" که امروز در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی خوزستان، انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وعده ای در خصوص انجام یکی دیگر از روش های درمان ناباروری در استان خوزستان داده بودیم که با توجه به تلاش های صورت گرفته در این زمینه، توانستیم استفاده از این روش و پروتکل درمان ناباروری را در هفته دولت آغاز کنیم.

وی ادامه داد: عمل Micro TESE یکی از عمل های بسیار پیچیده و مهم است که متخصصان ما موفق شدند این عمل را در مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی انجام دهند.

رییس جهاد دانشگاهی خوزستان افزود: با توجه به وجود پتانسیل و ظرفیت بسیار خوبی که در مجموعه جهاد دانشگاهی کشور در خصوص درمان های ناباروری وجود دارد، اکنون دو پژوهشگاه رویان و ابن سینا به صورت اختصاصی در این زمینه فعالیت می کنند و از سرآمدهای دنیا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم معرفی مناسب مرکز درمان ناباروری به زوج ها

لزوم معرفی مناسب مرکز درمان ناباروری به زوج ها