مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1393 ساعت 18:382014-08-23سياسي

فارس گزارش می‎دهد سرنوشت دفع نخاله‎های ساختمانی از هزارپیچ به توسکستان


تخلیه روزانه 150 کامیون نخاله در هزارپیچ، تشکیل سازمان بازیافت و لزوم فرهنگسازی تفکیک زباله از نخاله مهم ترین مسائلی بود که در شورای اسلامی شهر گرگان مطرح و سرنوشت دفع این پسماندها با ارائه مطالبی تعیین تکلیف شد.

- " از گرگان، ممانعت منابع طبیعی و استانداری گلستان نسبت به انباشت زباله‎ها و نخاله‎های ساختمانی در هزارپیچ سبب شد تا امشب بیشترین وقت شورا در یکصد و هفدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان به تعیین‎تکلیف این مهم اختصاص پیدا کند.

اسفندیاری: روزانه 100 الی 150 کامیون نخاله در هزارپیچ تخلیه می‎شود معاون خدمات شهری شهرداری گرگان در خصوص انباشت زباله و نخاله ساختمانی در منطقه هزارپیچ این شهرستان گفت: پس از آنکه منابع طبیعی و استانداری گلستان از دفع زباله و نخاله‎های ساختمانی در هزارپیچ ممانعت کردند این موضوع در کارگروه پسماند بررسی شد تا مکانی برای سرنوشت زباله‎ها و نخاله‎ها تعیین شود.

محمدرضا اسفندیاری از تخلیه روزانه 100 الی 150 کامیون نخاله در هزارپیچ خبر داد و افزود: با توجه به اینکه میزان آب‎های سطحی در شهرستان آق‎قلا بالاست و موجبات بروز مشکلات زیست محیطی را در این منطقه فراهم می‎کند، توسکستان به عنوان بهترین مکان برای دفع زباله و نخاله‎های ساختمانی تشخیص داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می‎دهد سرنوشت دفع نخاله‎های ساختمانی از هزارپیچ به توسکستان

فارس گزارش می‎دهد سرنوشت دفع نخاله‎های ساختمانی از هزارپیچ به توسکستان