مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1393 ساعت 14:082014-08-23ورزشي

سهمیه های بوکس در اینچئون اضافه شد/ شش بوکسور عازم کره می شوند


کمیته ملی المپیک و مسئولان فدراسیون بوکس در نشست روز شنبه خود تکلیف تیم اعزامی بوکس به بازی های آسیایی اینچئون را مشخص کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، در حالی که کمیته ملی المپیک چند روز پیش به فدراسیون بوکس اعلام کرده بود که این رشته برای اعزام به بازی های آسیایی تنها چهار سهمیه خواهد داشت با رایزنی ناطق نوری و کادر فنی تیم ملی این تعداد به شش ملی پوش افزایش پیدا کرد.

پیش از این هم شاهرخ شهنازی در اولین کنفرانس خبری اعلام رشته های اعزامی به اینچئون، این تعداد بوکسور را برای اعزام به بازی ها معرفی کرده بود.

در جلسه ای که امروز شنبه به منظور توافق نهایی کمیته ملی المپیک و فدراسیون بوکس بر سر تعداد نفرات اعزامی به هفدهمین دوره بازی های آسیایی در کمیته ملی المپیک برگزار شد طرفین به توافق رسیدند بوکس در این دوره از بازی ها با 6 ملی پوش، دو مربی و یک سرپرست حضور داشته باشد.

براین اساس در وزن 60 کیلوگرم فروتن گل آرا، 69 کیلوگرم امین قاسمی پور، 75 کیلوگرم سجاد محرابی، 81 کیلوگرم احسان روزبهانی،91 کیلوگرم علی مظاهری و 91+ جاسم دلاوری ترکیب تیم ملی بوکس اعزامی به بازی های آسیایی را تشکیل خواهند داد.

اکبر احدی به عنوان سرمربی همراه این تیم اعزام خواهد شد و مربی اعزامی تیم نیز فردا از میان مجتبی فرجی و محمد عاشری انتخاب خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه های بوکس در اینچئون اضافه شد/ شش بوکسور عازم کره می شوند

سهمیه های بوکس در اینچئون اضافه شد/ شش بوکسور عازم کره می شوند