مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 شهریور 1393 ساعت 10:522014-08-23حوادث

کشف گندم احتکار شده در مرند


فرمانده انتظامی شهرستان مرند از کشف مقادیر آرد گندم احتکار شده در این شهرستان خبر داد.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از مرند، علی طاحونی بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان مرند برابر طرح برخورد با متخلفان صنوف به کنترل صنف اغذیه فروشی ها پرداختند که در این باره کبابی ها و ساندویجی های سطح شهر مورد بازرسی قرار گرفت و در حین کنترل یک کباب فروشی که دارای نانوایی لواش نیز است مورد بازرسی قرار گرفت.

وی افزود: در حین کنترل عوامل حاضر متوجه دپوی مقادیری آرد توسط مدیر کبابی شده که موضوع را در دستور کار خود قرار داده و اقدامات لازم را در خصوص شناسایی محل دپو و کشف آن معمول کردند.

طاحونی گفت: با اقدامات و تحقیقات محسوس و غیرمحسوس محل انباری دپو آرد گندم شناسایی و عوامل انتظامی با هماهنگی مقام قضایی به همراه ماموران اداره بازرگانی به محل مورد نظر مراجعه و پس از ابلاغ موضوع و تفهیم اتهام انبار را مورد بازرسی قرار داده و مقدار زیادی آرد گندم در گونی های 40کیلویی احتکار شده کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند در پایان با بیان اینکه متاسفانه عده ای با فرصت طلبی و سودجویی به قصد اینکه کالاهای اساسی و مورد نیاز را احتکار کرده و بعد از مدتی با قیمت بالا برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف گندم احتکار شده در مرند

کشف گندم احتکار شده در مرند