مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 مرداد 1393 ساعت 22:022014-08-22سياسي

تبیین مانیفست نسل دوم اصلاح طلبی/ جریان اصلاح طلب نیاز به پوست اندازی دارد


خرازی ضمن هشدار به جوانان اصلاح طلب برای بازی نخوردن از خودجوش های به ظاهر اصلاح طلب، معتقد است: باید تعارف را کنار بگذاریم و صراحتاً بگوییم جریان اصلاح طلبی نیاز به پوست اندازی دارد و چارچوب های کهنه دیروز جوابگوی دور جدید اصلاح طلبی - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، صادق خرازی از اعضای برجسته تشکل سیاسی ندا به تشریح مانیفست نسل دوم اصلاح طلبی پرداخت.

متن کامل این یادداشت در ادامه می آید: ما در مقطعی قرار داریم که هم باید به نقد تجربه اصلاحات بپردازیم و هم اینکه چیستی و چرایی پایان اصلاحات و پدیده افراط را بررسی کنیم.

در گذر از دوم خرداد 76 و سوم تیر 84 و در ادامه 22 خرداد 1388 تجربیات تلخ و شیرین زیادی به دست آمده و حالا ر روزگار پس از 24 خرداد باورمان بر این است که زمان مناسب برای آنکه با نقد هوشمندانه علاوه بر تبیین اصالت اندیشه اصلاح طلبی و نقد خردمندانه از رفتارها و هنجارها، روند اصلاحات را به احیای مجدد رهنمون سازیم و اصلاحات پوست اندازی کند فرارسیده است.

در این صورت می توان گفت فصلی تازه از تلاش ملت ایران برای تأثیرگذاری بر سرنوشت خویش آغاز شود.

در این راه البته باید به تلاش های پیشینیان و دیگر افراد و چهره هایی که در بزنگاه های مختلف بیرق اصلاح طلبی را بالا نگاه داشته و تلاش کردند در سرنوشت کشور تأثیر بگذارند احترام گذاشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین مانیفست نسل دوم اصلاح طلبی/ جریان اصلاح طلب نیاز به پوست اندازی دارد

تبیین مانیفست نسل دوم اصلاح طلبی/ جریان اصلاح طلب نیاز به پوست اندازی دارد