مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 مرداد 1393 ساعت 12:532014-08-21اقتصادي

اختصاص بودجه 5 هزار میلیاردی برای وام ازدواج


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به میزان وام ازدواج پرداختی به هر زوج متقاضی واجد الشرایط در کشور گفت: هر کدام از زوجین در کشور می تواند از 30 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای یک بار استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از سمنان، محمود گودرزی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در استانداری سمنان اظهار کرد: در کشور بیش از پنج هزار ریال اعتبار برای تسهیلات ازدواج جوانان اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه رقم اعتبار اولیه برای پرداخت وام ازدواج به جوانان تأمین شده است افزود: دولت، نیز دو هزار و 100 میلیارد ریال برای پرداخت وام ازدواج جوانان اختصاص داده است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه زوج های جوان ایرانی واجد شرایط دریافت وام ازدوج ثبت نام مجدد کرده اند تصریح کرد: اما اولویت پرداخت وام ازدواج با افرادی است که پیش تر ثبت نام کرده بودند.

گودرزی با بیان اینکه رقمی نیز از سوی صندوق های خیریه سراسر کشور به پرداخت وام ازدواج جوانان اختصاص یافته است، رقم اختصاص یافته برای این مهم را سه هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

وی با تأکید بر اینکه پنج هزار میلیارد ریال برای پرداخت وام ازدواج به زوج های جوان کشور رقم زیادی نیست عنوان کرد: پیش بینی می شود تا اعتبارات بیشتری برای پرداخت وام ازدواج اختصاص یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بودجه 5 هزار میلیاردی برای وام ازدواج

اختصاص بودجه 5 هزار میلیاردی برای وام ازدواج