مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1393 ساعت 17:182014-08-20سياسي

امام جمعه اردبیل: تندروی ها همیشه برای کشورمان آسیب آفرین بوده است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: کشورمان همواره از تندروی ها از طرف هر جناح، گروه و حزبی آسیب دیده و نباید این رویه ادامه پیدا کند.

- " از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی عصر امروز در دیدار علما، روحانیان و فضلای اردبیل با رییس جمهور اظهار کرد: در چنین جلسات محتشم و فاخر که مجلس تربیت هدایتگری و علم است، لازم است بنده چندین موارد را مطرح کنم تا مورد توجه باشد که در این بین روحانیان معظم به تبعیت از مقام معظم رهبری از سیاست دولت یازدهم حمایت کامل کرده و از هیچ تلاشی برای تحقق آرمان و اهداف دولت تدبیر و امید و تلاش در این راستا مضایقه نمی کنند.

وی تصریح کرد: روحانیان ما از سر دلسوزی و احساس وظیفه خطیر تبلیغ همواره در صحنه های مختلف با مراقبت و تذکرهای لازم حضور دارند و سعی می کنند این حضور همراه با نشاط و شادابی باشد.

امام جمعه اردبیل گفت: ما شعار اعتدال دولت را تحسین می کنیم و اعلام می داریم که از زمان مطرح شدن این شعار که می تواند درمان دردهای جان کاه بسیاری از تندروی ها و افراط گری ها باشد به خوبی استقبال کرده و یقین داریم که ریاست جمهوری نیز بر این باورند که تندروی ها انرژی نظام را ضایع و دشمن را در مقابل امیدوار می کند تا با شکستن حرمت ها سرمایه ها نیز از بین برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: تندروی ها همیشه برای کشورمان آسیب آفرین بوده است

امام جمعه اردبیل: تندروی ها همیشه برای کشورمان آسیب آفرین بوده است