مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1393 ساعت 13:222014-08-20پزشكي

ایران مقام نخست تلفات ترافیکی در دنیا است


رییس اورژانس همدان با اشاره به اینکه ایران مقام نخست تلفات ترافیکی در دنیا را دارد، بیان کرد: بیشترین آمار تلفات ترافیکی در سال 85 رخ داد که به موجب این عامل 28 هزار نفر فوت کردند.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از همدان، حبیب معصومی امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان همدان درباره وضعیت حوادث ترافیکی در جاده های برون شهری و معابر درون شهری همدان اظهار کرد: در اوایل امسال، وزارت بهداشت اولویت نخست برای پیگیری در استان همدان را حادثه شایع انسان ساز ترافیکی اعلام کرد تا با تدوین برنامه ای مشخص میزان آمار تلفات جاده ای در این استان کاهش یابد.

وی با بیان اینکه کنترل حوادث ترافیکی متولی خاص ندارد و نیاز به تعامل ادارات دارد، افزود: چهارمین علت مرگ و میر و عامل هشت درصد مرگ و میرها در جهان حوادث (غیرمترقبه، انسان ساز و جنگ) است که در این میان 12 درصد بار بیماری ها در دنیا و 26 درصد بار بیماری ها در کشور ما به سبب عوارض حوادث است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان با بیان اینکه 90 درصد مرگ و میر حوادث ترافیکی مربوط به کشورهای در حال توسعه است، گفت: دومین عامل مرگ و میر و سومین علت گذراندن زندگی با ناتوانی در کشور ما حوادث ترافیکی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران مقام نخست تلفات ترافیکی در دنیا است

ایران مقام نخست تلفات ترافیکی در دنیا است