مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1393 ساعت 09:332014-08-20پزشكي

رییس شبکه بهداشت و درمان دیلم: موارد بیماری های اسهالی در دیلم کاهش یافته است


رییس شبکه بهداشت و درمان دیلم گفت: با وجود نظام مراقبتی بیماری های منتقله از آب و غذا، موارد بیماری های اسهالی به طور سالانه در دیلم کاهش یافته است.

- " از دیلم، عبدالحسین ناصری ظهر امروز در کمیته برون بخشی بیمارهای منتقله از آب و غذا شهرستان دیلم اظهار داشت: در فصل تابستان افزایش شیوع بیماری های منتقله از آب و غذا به ویژه بیماری های اسهالی را شاهد هستیم که در صورت عدم کنترل ممکن است منجر به بروز بیماری اسهالی شدید مثل وبای التور شود.

وی به نظام مراقبتی بیماری های مذکور در سیستم بهداشت اشاره کرد و بیان داشت: با وجود این نظام مراقبت موارد بیماری های اسهالی به طور سالانه کاهش یافته است.

ناصری هدف از تشکیل کمیته برون بخشی بیماری های منتقله از آب و غذا در دیلم را هماهنگی های لازم برای پیشگیری از شیوع بیماری های منتقله از آب و غذا عنوان کرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دیلم نیز بر همکاری تمام ادارات درگیر در برنامه با شبکه بهداشت و درمان تاکید کرد.

کریم علی حسنی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت تاکنون دستاوردهای خوبی در حوزه سلامت داشته و موجب خشنودی و رضایت مندی مردم شده است.

کارشناس مسئول پیشگیری و مبارزه با بیماری های شبکه بهداشت و درمان دیلم نیز گفت: دفع سه بار یا بیشتر اسهال آبکی روزانه که با روزهای دیگر متفاوت باشد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شبکه بهداشت و درمان دیلم: موارد بیماری های اسهالی در دیلم کاهش یافته است

رییس شبکه بهداشت و درمان دیلم: موارد بیماری های اسهالی در دیلم کاهش یافته است