مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1393 ساعت 04:182014-08-20ورزشي

یادداشت این باخت برای سپاهان دست کمی از برد نداشت


شکست سنگین سپاهان برابر نفت تهران با وجودی که غیر منتظره بود اما برای تیمی که می خواهد مدعی قهرمانی لیگ باشد، چندان بد نبود و می تواند در ادامه لیگ به سود این تیم باشد.

- " از اصفهان، بعد از سه برد متوالی سپاهان در سه هفته ابتدایی لیگ، انتظارات از این تیم بسیار بالا رفته بود تا جایی که کمتر هواداری می توانست تصور برد سه بر صفر را برای این تیم داشته باشد.

سپاهانی ها در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال، به دیدار تیم نفت تهران رفتند و برابر این تیم با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند تا ترمز شاگردان کرانچار در ورزشگاه تختی تهران کشیده شود.

سپاهان لیگ چهاردهم بالاتر از حد تصور نتیجه گرفت و سه بازی ابتدایی لیگ را در شرایطی به پایان رسانید که تنها یک گل خورده بوده و آمار خوب گلزنی این تیم و عملکرد خوب مهاجمان این تیم موجب شده بود تا کارشناسان و فوتبال دوستان حساب ویژ ه ای بر روی طلایی پوشان اصفهانی باز کنند اما درست در این شرایط که همگان از خط دفاعی سپاهان و مثلث برمودای این تیم صحبت می کردند، نماینده اصفهان با نتیجه سنگین سه بر صفر مغلوب تیم نفت تهران شد تا هم خط دفاعی این تیم مورد محک جدی واقع شود و هم خط حمله این تیم عملا کارایی خاصی نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت این باخت برای سپاهان دست کمی از برد نداشت

یادداشت این باخت برای سپاهان دست کمی از برد نداشت