مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1393 ساعت 03:382014-08-20فناوري

واگذاری اینترنت بی سیم در 8 هزار روستا/ وای فای روستایی با سرعت 512 کیلوبیت


معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از واگذاری اینترنت بی سیم با تکنولوژی وای فای در 8 هزار روستای کشور خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه اینترنت پرسرعت بی سیم را با حداقل سرعت 512 کیلوبیت در ثانیه به روستاهایی که تاکنون امکان واگذاری اینترنت وجود نداشته است، - می بریم.

حسن رضوانی در گفتگو با خبرنگار مهر از اتمام مراحل تدوین پیش نویس اولیه پروژه اینترنت پرسرعت بی سیم روستایی خبر داد و تاکید کرد: به زودی مناقصه اجرای این پروژه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه پروژه وای فای روستایی در قالب طرح خدمات اجباری مخابراتی است (USO) قرار است به اجرا درآید افزود: بر اساس اجرای پروژه USO دولت ها موظف به سرمایه گذاری در حوزه اینترنت، پست و مخابرات در مناطقی هستند که صرفه اقتصادی برای بخش خصوصی ندارد.

بر این اساس امسال در برنامه اتصال 8 هزار نقطه روستایی را به اینترنت پرسرعت از طریق وای فای داریم.

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات روستایی گفت: این فناوری در روستاهایی عرضه می شود که دارای سیستم WLL روستایی هستند و امکان واگذاری اینترنت پرسرعت در آنها فراهم نیست.

رضوانی با بیان اینکه هم اکنون مراحل تدوین پیش نویس اولیه و امور مربوط به قرارداد این پروژه در مرحله نهایی است، اضافه کرد: به زودی مناقصه اجرای این پروژه میان اپراتور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری اینترنت بی سیم در 8 هزار روستا/ وای فای روستایی با سرعت 512 کیلوبیت

واگذاری اینترنت بی سیم در 8 هزار روستا/ وای فای روستایی با سرعت 512 کیلوبیت