مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 مرداد 1393 ساعت 14:432014-08-01بين الملل

یهود ستیزی برچسب رسانه های آلمانی علیه فعالان ضد صهیونیست


در روزهای اخیر با شدت گرفتن جنایات صهیونیستها در غزه افکار عمومی آلمان با پرسش جدی در باره دلایل حمایت بی چون و چرای دولت این کشور از رژیم صهیونیستی قرار گرقته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر از آلمان در واکنش به تظاهرات با شکوه روز قدس در شهرهای مختلف آلمان به ویژه در برلین و هم چنین پرسشهای جدی افکار عمومی درباره دلایل پشتیبانی محافل سیاسی و افتصادی آلمان از تل آویو موج جدیدی از تبلیغات رسانه ای برای اقناع مخاطبان آلمانی زبان به راه افتاده است.

رسانه ها آلمانی زبان مانند دویچه وله و یا اشبپیگل با یادآوری مساله حساس یهودستیزی در دوران رژیم نازی و با بهره گیری از حساسیت افکار عمومی و نخبگان آلمان درباره لزوم عدم تکرار آن وقایع، می کوشند ایجاد احساسات به نفع فلسطینیها و طرح انتقاد از رژیم صهیونیستی را به عنوان مقدمه ظهور موج جدید یهود ستیزی معرفی نمایند.

طرح چند باره این موضوع با حمله به کنیسه ای با یک کوکتل مولوتف در شهر کوچک ووپرتال Wuppertal شدت گرفته است.

این حمله که هنوز مسبب آن مشخض نشده است تلفاتی در پی نداشت، اما به سرعت به عنوان نشانه موج جدید فعالیتهای ضد یهودی مطرح شد.

در مقابل، یکی از شرکت کنندگان تظاهرات روز قدس برلین در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: "سازمان دهندگان این راهپیمایی کوشیدند بر اساس دستور العمل پلیس آلما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یهود ستیزی برچسب رسانه های آلمانی علیه فعالان ضد صهیونیست

یهود ستیزی برچسب رسانه های آلمانی علیه فعالان ضد صهیونیست