مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1393 ساعت 19:082014-07-31دانش

شرایط جدید پذیرش بدون آزمون دانشجویان ارشد


آیین نامه پذیرش بدون آزمون دانشجویان استعدادهای درخشان در دوره کارشناسی ارشد توسط دکتر جعفر میلی منفرد معاون آموزشی وزارت علوم برای اجرا در سال تحصیلی 95-94 ابلاغ شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس دانشگاهی ایسنا، براساس ماده یک این آیین نامه ، دانشگاه اختیار دارد حداکثر 10درصد ظرفیت دوره کارشناسی ارشد خود در هر رشته محل را به دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته دوره های روزانه و شبانه حائز شرایط این آیین نامه به صورت مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون اختصاص دهد.

دانشجویان متقاضی بهره مندی از این آیین نامه باید پس از شش نیمسال تحصیلی و با گذراندن حداقل 110واحد درسی به لحاظ میانگین کل جزو 10درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند و حداکثر در مدت 8نیمسال فارغ التحصیل شده و برای سال تحصیلی بلافاصله پس از دانش آموختگی تقاضای پذیرش کنند.

همچنین پذیرش بر اساس این آیین نامه صرفا برای یک بار امکان پذیر است و پذیرش دانشجو در رشته های تحصیلی مرتبط به تشخیص گروه آموزشی و تایید شورای آموزشی دانشگاه امکان پذیر است.

بر اساس ماده 2 این آیین نامه دانشگاه اختیار دارد برگزیدگان رتبه های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی-دانشجویی را برای ورود به همان رشته یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم و با ارائه معرفی نامه از دبیرخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط جدید پذیرش بدون آزمون دانشجویان ارشد

شرایط جدید پذیرش بدون آزمون دانشجویان ارشد