مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1393 ساعت 10:082014-07-31فرهنگي

علیرضا قربانی: تلویزیون باید شرایط دیدن موسیقی ایرانی را فراهم کند


خواننده موسیقی سنتی و اصیل ایرانی گفت: باید شرایط دیدن و شنیدن موسیقی ایرانی برای مخاطبین عام تسهیل شود و این کار را بایستی صدا و سیما انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، "علیرضا قربانی" صبح امروز در هتل پارس کرمان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه آنطور که شایسته است از هنر ایران حمایت خاصی نمی شود و تنها همت و علاقه مندی خود هنرمندان به فرهنگ و تمدن این سرزمین باعث کسب جایزه هایی همچون اسکار در بخش سینما و یا کاندید شدن موزیسین های ایرانی در جشنواره های بزرگ دنیا شده است.

قربانی با اشاره به اینکه اهالی فرهنگ و هنر ایران بسیار شریف هستند تاکید کرد: موفقیت های بین المللی و بزرگ هنرمندان ایرانی همه حاصل خلاقیت های فردی آنها بوده است در حالیکه در تمام دنیا این وقایع توسط دولت حمایت می شود.

وی تصریح کرد: باید یک همدلی در این زمینه وجود داشته باشد و مهم ترین حمایت این است که موسیقی ایرانی دیده و شنیده شود که هیچ جا برای آن بهتر از رادیو و تلویزیون نیست.

قربانی با اشاره به شعر حافظ گفت: خوشبختانه ما دارای گنجینه ای عظیم از شعر و سرود هستیم که تکرار ناشدنی و دست نیافتنی است و با تمام خلاقیت های آن شاید صدها سال آینده نیز نمونه آن را نداشته باشیم، شعر حافظ صیقل خورده چندین قرن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرضا قربانی: تلویزیون باید شرایط دیدن موسیقی ایرانی را فراهم کند

علیرضا قربانی: تلویزیون باید شرایط دیدن موسیقی ایرانی را فراهم کند