مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1393 ساعت 07:072014-07-31سياسي

گروه های سیاسی عراق نظر آیت الله سیستانی را فصل الخطاب قرار دهند


تصور اینجانب این است که گروه های سیاسی عراق فصل الخطاب را برای حل اختلافاتشان نظر مرجعیت محترم عراق حضرت آیت الله العظمی سیستانی قرار دهند و تا دیر نشده مشکلات موجود را به کمک معظم له حل کنند.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از قم، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در پیامی درباره درباره اوضاع حساس عراق اظهار کرد: با توجه به همسایگی کشور ما با کشور عزیز عراق و پیوندهای وثیق فرهنگی و مذهبی ملت ما با مردم خوب این کشور شدیداً نگران اختلافاتی هستیم که در مسائل سیاسی گروه های مختلف آشکار شده است، آن هم در زمانی که دشمن بی رحم و بی منطق بخشی از کشور را اشغال کرده و بعضی از نااهلان فریاد تجزیه کشور را سر داده اند.

در ادامه این پیام آمده است: بدون شک برای پیشگیری از تجزیه و بیرون راندن دشمنان وحشی و خونخوار هیچ راهی جز رسیدن به وحدت ملی از طریق فداکاری و خویشتن داری همه گروه های سیاسی و توجه به مسئولیت های الهی در برابر شرایط بسیار حساس کنونی موجود نیست.

در پیام آیت الله مکارم شیرازی تصریح شده است: ما از همه گروه های سیاسی تقاضا می کنیم به خاطر رضای خداوند و پیروی از تعالیم اسلام و عشق و علاقه ای که به کشورشان دارند، بنشینند و امتیازات معقولی به هم بدهند و دست در دست هم کرده، کشورشان را از خطر اشغال و تجزیه نجات دهند و عراقی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های سیاسی عراق نظر آیت الله سیستانی را فصل الخطاب قرار دهند

گروه های سیاسی عراق نظر آیت الله سیستانی را فصل الخطاب قرار دهند