مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 مرداد 1393 ساعت 05:222014-07-31بين الملل

غافلگیری رژیم صهیونیستی از توان موشکی مقاومت


رژیم صهیونیستی اذعان داشته که با پیشرفت قابل توجه قدرت موشکی مقاومت و بخصوص از دقت این موشک ها در برخورد به اهداف و توان تخریبی آن غافلگیر شده است.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم"، شبکه تلویزیونی المیادین در گزارشی با عنوان تهاجم اسراییل علیه غزه پیشرفت قابل توجه و بی نظیر سیستم سلاح موشکی حماس را فاش کرد به قدرت موشکی مبارزان فلسطینی در برابر تهاجم بی امان رژیم صهیونیستی طی 23 روز مقاومت پرداخت.

در این گزارش آمده است: جنگی که اسراییل آن را در هفتم جولای اعلام کرد بی نظیری سیستم سلاح موشکی حماس را به نمایش گذاشت و حماس هم از موشک های دوربرد خود پرده برداشت که شهرها و شهرک های اسراییلی را هدف گرفت.

بنابراین گزارش گروه های مقاومت فلسطین حدود چهار هزار موشک به سوی شهرها و شهرک های صهیونیست نشین بئر السبع،حیفا، تل آویو و حتی الخضیره پرتاب کرده اند.

المیادین افزود: اسراییل گفته که گنبد آهنینش بسیاری از این موشک های مقاومت را ساقط کرده است اما در عین حال اعتراف کرده است که موشک پراکنی مبارزان مقاومت تا جایی اسراییل را فلج کرده و آن را به دردسر انداخته که برای مثال شرکت های هواپیمایی بین المللی فرودگاه بن گوریون تل آویو را ناامن خوانده و پروازهای خود را به آنجا لغو کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غافلگیری رژیم صهیونیستی از توان موشکی مقاومت

غافلگیری رژیم صهیونیستی از توان موشکی مقاومت