مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1393 ساعت 18:382014-07-30اجتماعي

فارس گزارش می دهد خلخال یکی از زیباترین مناطق گردشگری استان اردبیل


در حالی که در مناطق مختلف کشور گرمی هوا موجب رنجش مردم شده، اما در شمالغرب کشور و در جنوبی ترین نقطه استان اردبیل شهر خلخال میزبان ده ها هزار گردشگر از جای جای کشور است.

- " از اردبیل، دمای متغیر 10 تا 13 درجه در خلخال در این فصل باعث شده که از هر نقطه ایران گردشگران خود را به شهر خلخال رسانده و از طبیعت زیبای خلخال استفاده می کنند.

مسافران بعد از خروج از اسالم با تماشای جنگل های اسالم به خلخال وارد ییلاقات خلخال شده و پس از عبور از منطقه گردشگری ازناو راه خود را به طرف بخش شاهرود خلخال و شهر خلخال در پیش می گیرند.

در شبانه روز گذشته بیش از هفت مدرسه با هفتاد اتاق در اختیار مسافران فرهنگی و سایر بوده و تمامی هتل ها ، مهمانسراها و اقامتگاه ها و مهمانسرای ادارات مملو از مسافر شده که در سطح شهر خلخال و روستاهای اندبیل، خوجین، مجره و خمس نیز بیش از 400 منزل استیجاری شخصی در اختیار مسافران قرار گرفته که انتظار می رود با توجه به روزهای پایانی هفته ورود مسافر به شهرستان دو برابر شود.

مسافرانی که در روستاهای خلخال ساکن شده اند نیز از خدمات مختلفی همچون هتل آپارتمان ها و مراکز اقامتی رفاهی همچون هتل پرنیان خمس در روستای گردشگری خمس اسکان داده شده و از طبیعت جاده خلخال به شاهرود و طبیعت باغات اسکستان و اسبو لذت می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد خلخال یکی از زیباترین مناطق گردشگری استان اردبیل

فارس گزارش می دهد خلخال یکی از زیباترین مناطق گردشگری استان اردبیل