مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1393 ساعت 11:582014-07-30اجتماعي

تبریز، پذیرای مسافران با بزرگ ترین مجموعه سورتمه سواری


شهردار تبریز از اجرای برنامه های جدید گردشگری در شهرداری تبریز، هم زمان با آغاز دور جدید سفرهای تابستانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ی آذربایجان شرقی، صادق نجفی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: با پایان ماه مبارک رمضان و آغاز دور جدید سفرها، پیش بینی های لازم برای خدمت رسانی به مسافران هم چنین معرفی جاذبه های گردشگری و فرهنگی شهر انجام شده است.

وی با یادآوری اینکه کاهش شمار گردشگران در ماه مبارک رمضان، طبیعی و قابل پیش بینی بود، اظهار کرد: یک ماه اخیر، فرصت مناسبی بود تا شهرداری تبریز، در رویکردها و برنامه های حوزه ی گردشگری، تجدیدنظر اساسی داشته باشد و در این راستا، ارتقای جایگاه گردشگری از مدیریت به سازمان مورد توجه شهرداری تبریز قرار گرفت.

شهردار تبریز با اشاره به آغاز طرح تابستانی 93 ویژه ی میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی از هشتم مرداد، خاطرنشان کرد: تجهیز پارک های مسافر، رسیدگی به سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها، طراحی، چاپ و پیش بینی توزیع مناسب بروشورها و نقشه های گردشگری، از برنامه های فصل جدید گردشگری است.

نجفی افزود: به این منظور، 30 دستگاه اتوبوس تبریزگردی با 15 راهنما در پنج ایستگاه هم چنین 20 دستگاه تاکسی از من بپرس با 17 راهنما در 12 ایستگاه سطح شهر رسماً آغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریز، پذیرای مسافران با بزرگ ترین مجموعه سورتمه سواری

تبریز، پذیرای مسافران با بزرگ ترین مجموعه سورتمه سواری