مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1393 ساعت 05:522014-07-30اقتصادي

74 هزار تن گندم مصرفی کشاورزان مازنی خریداری شد


معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران از خرید تضمینی بیش از 74 هزار و 89 تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان مازندرانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از ساری، به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی مازندران، عزیزالله شهیدی فر اظهار کرد: از آغاز خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در مازندران، تاکنون بیش از 74 هزار و 89 تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان گندمکار مازندرانی به نرخ تضمینی از آنان خریداری شده است.

وی افزود: بالغ بر چهار هزار و 609 تن گندم مازاد بر مصرف به صورت بذری از کشاورزان گندمکار استان خریداری شده است.

جوجه ریزی 710 هزار قطعه در مرغداری های قائم شهر مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر از جوجه ریزی بیش از 710 هزار قطعه ای در واحدهای مرغداری گوشتی این شهرستان در تیر ماه امسال خبر داد.

علی درویش نیا افزوذ: تامین امنیت غذایی و نیاز پروتیین جامعه، در تیرماه امسال بیش از 710 هزار قطعه جوجه ریزی توسط صاحبان مرغداری های شهرستان قائم شهر در سالن های مرغداری گوشتی این شهرستان صورت گرفت.

وی با بیان اینکه این تعداد جوجه ریزی در 34 واحد مرغداری گوشتی انجام گرفت تصریح کرد: از این تعداد جوجه ریزی بیش از هزار و دویست تن گوشت سفید به ارزش بالغ بر هشت میلیارد و ششصد میلیون ریال در این شهرستان تولید و به بازار مصرف عرضه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

74 هزار تن گندم مصرفی کشاورزان مازنی خریداری شد

74 هزار تن گندم مصرفی کشاورزان مازنی خریداری شد