مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 مرداد 1393 ساعت 05:522014-07-30سياسي

استاندار سیستان و بلوچستان به نیمروز افغانستان سفر می کند


به منظور افزایش دیپلماسی فعال دو منطقه، استاندار سیستان و بلوچستان به دعوت والی نیمروز افغانستان به والی نیمروز سفر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علی اوسط هاشمی در جلسه مدیریت بحران استان با اشاره به اینکه سفر به نیمروز افغانستان به منظور افزایش دیپلماسی فعال دو منطقه خواهد بود، اظهار کرد: دو استان سیستان و بلوچستان و نیمروز افغانستان از یکدیگر خواسته هایی دارند که این سفر به منظور بررسی این نیازها انجام می شود.

وی افزود: به فرمانداران سیستان، مدیران برق، آب و محیط زیست ابلاغ شده تا گزارشی از خواسته های استان از والی نیمروز افغانستان تهیه کنند.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان بیان کرد: استان علاوه بر تامین برق افغانستان توانایی تامین سوخت این کشور را نیز دارد و می تواند بازار سوخت افغانستان را در دست بگیرد.

هاشمی اضافه کرد: بسترسازی لازم برای گرفتن امتیاز عرضه سوخت به افغانستان انجام شده و استان می تواند در تامین برق و سوخت افغانستان ایفای نقش کند.

وی گفت: ارائه این منابع به افغانستان در صورت تامین آب مورد نیاز تالاب هامون از سوی این کشور انجام خواهد شد.

تدوین بسته حمایتی برای روزهای سخت سیستان استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: فرمانداران سیستان و ائمه جماعت با هم اندیشی مردم به موارد مورد نیاز برای مواقع بحرانی بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار سیستان و بلوچستان به نیمروز افغانستان سفر می کند

استاندار سیستان و بلوچستان به نیمروز افغانستان سفر می کند