مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1393 ساعت 13:282014-07-29حوادث

رییس پلیس راهور فارس خبر داد آغاز دور دوم سفرهای تابستانه در فارس


رییس پلیس راه شمالی فارس از آغاز دور دوم سفرهای تابستانه و آمادگی کامل پلیس در این مورد خبر داد.

- " از شیراز به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، سرهنگ کسری سیروسی اظهار داشت: با توجه به آغاز دور دوم سفرهای تابستانه، پلیس راه این استان با تمام امکانات و نیرو آماده خدمت رسانی به مردم و برخورد جدی با رانندگان متخلف است.

وی بابیان اینکه با آغاز دور دوم سفرهای تابستانه سفرهای درون و برون استانی آغاز شده است، افزود: پلیس راه فرماندهی انتظامی فارس با اجرای طرح های انتظامی ترافیکی به صورت مضاعف در این مورد اجرای مأموریت می کند.

رییس پلیس راه شمالی فارس گفت: در اجرای این طرح تمام محورهای مواصلاتی این استان زیر پوشش قرارگرفته و با استفاده از گشت های محسوس و نامحسوس رفتار رانندگان تحت نظارت و کنترل قرار می گیرد.

سیروسی بابیان اینکه خودروها در مبادی ورودی و خروجی تحت کنترل و مراقبت فنی قرار خواهند گرفت، افزود: دوربین های کنترل سرعت نیز در محورهای مواصلاتی این استان به صورت ثابت و سیار دو رکن مهم سرعت و سبقت غیرمجاز را که از تخلفات مهم حادثه ساز هستند تحت نظارت و کنترل قرار خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه در صورت نیاز کنترل هوایی نیز از طریق بالگرد انجام خواهد شد، تصریح کرد: رانندگان باید در طول سفر زمان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راهور فارس خبر داد آغاز دور دوم سفرهای تابستانه در فارس

رییس پلیس راهور فارس خبر داد آغاز دور دوم سفرهای تابستانه در فارس