مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1393 ساعت 09:032014-07-29ورزشي

برای صعود به لیگ دسته دوم آبادگران، نماینده قم در فوتبال جام آزادگان شد


تیم فوتبال آبادگران به عنوان نماینده فوتبال استان قم در مسابقات فصل جدید لیگ فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان معرفی شد.

- " از قم، تیم فوتبال آبادگران از تیم های مطرح فوتبال استان قم است که در چند فصل گذشته رقابت های باشگاهی در این استان همواره جزو تیم های بالانشین لیگ برتر فوتبال قم و در جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی قرار داشته است.

این تیم با سخت کوشی بازیکنان خود و همچنین تدابیر مدیریت و کادر فنی مجرب خود در سال 1392 توانست در بین 8 تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان قم بالاتر از سایر تیم های شرکت کننده در جایگاه نخست جدول رده بندی ایستاده و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص بدهد.

آبادگران اکنون به عنوان قهرمان لیگ برتر فوتبال باشگاه های استان قم و به واسطه این موفقیت توانسته جواز حضور در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان را به دست بیاورد و بدین ترتیب نماینده فوتبال این استان در جمع مدعیان صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور باشد.

این تیم در حالی که زمان اندکی تا آغاز رسمی بازی های فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور باقی مانده است زیر نظر کادر فنی خود به صورت جدی مشغول تمرینات و برنامه های آماده سازی است و به انجام دیدارهای تدارکاتی نیز می پردازد تا آمادگی کامل را برای رویارویی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای صعود به لیگ دسته دوم آبادگران، نماینده قم در فوتبال جام آزادگان شد

برای صعود به لیگ دسته دوم آبادگران، نماینده قم در فوتبال جام آزادگان شد