مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 مرداد 1393 ساعت 05:232014-07-29فرهنگي

برای تربیت مجری «ماه عسل» سال ها و میلیاردها هزینه شد


علی خودسیانی نویسنده سریال هایی چون نوعی دیگر (داریوش فرهنگ)، همچون سرو(بیژن بیرنگ) و مجموعه های «نوعی دیگر» (بهروز بقایی) و «نیمکت» (محمد رحمانیان) است.

- علی خودسیانی نویسنده سریال هایی چون نوعی دیگر (داریوش فرهنگ)، همچون سرو(بیژن بیرنگ) و مجموعه های نوعی دیگر (بهروز بقایی) و نیمکت (محمد رحمانیان) است.

او در نقدی درباره ی برنامه های ماه رمضان 93، مطالبی را درباره سریال های مدینه ، هفت سنگ ، فاخته و برنامه ماه عسل بیان کرد.

هفت سنگ ؛ کپی ضعیف از یک سریال ضعیف تر این فیلمنامه نویس در گفت وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، اظهار کرد: به نظر بهتر است در مورد سریال هفت سنگ که از شبکه سه سیما پخش شد، صحبتی انجام نشود؛ چرا که این سریال یک کپی ضعیف از یک سریال ضعیف تر آمریکایی است و کار کردن به این سبک نادرست به نظر می آید.

وی با بیان اینکه حضور اولیه بذرافشان ( کارگردان سریال هفت سنگ ) در تلویزیون ایران به عنوان نویسنده بوده است، افزود: در شأن این چنین آدمی نیست که به سراغ متن هایی برود که کپی برداری است.

این نویسنده سینما و تلویزیون با اعتقاد بر اینکه اقتباس یکی از گرایش های رشته های نویسندگی است، اضافه کرد: از این گرایش بسیار استقبال می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تربیت مجری «ماه عسل» سال ها و میلیاردها هزینه شد

برای تربیت مجری «ماه عسل» سال ها و میلیاردها هزینه شد