مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1393 ساعت 21:232014-07-28سياسي

شهردار جیرفت: نمره معاینه فنی در جیرفت صفر است


نمره معاینه فنی در جیرفت صفر است که راهنمایی و رانندگی شهرستان باید این مهم را در صدر امورات خود قرار دهد.

- " از جیرفت، امان الله مختاری شامگاه دوشنبه در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر جیرفت با رییس راهنمایی و رانندگی این شهرستان اظهار داشت: هر چه پلیس در جامعه اقتدار داشته باشد، امنیت آن جامعه بالاتر است.

وی تصریح کرد: در شهرستان جیرفت بیش از 400 کامیون و سایر ماشین های سنگین وجود دارد اما آزمون گواهینامه پایه یک در مرکز استان برگزار می شود.

مختاری عنوان کرد: در این میان برخی افراد از این موضوع سوءاستفاده می کنند و بازار سیاه راه انداخته اند که این موضوع باید پیگیری شود تا این آزمون ها در شهرستان جیرفت نیز برگزار شود.

وی با بیان اینکه برخی پارکینگ های خودروها سفارشی شده اند و باید در راستای آسایش مردم پارکینگ خودروها در محدوده شهر باشد، افزود: مدت زمان نگهداری خودروها در پارکینگ هم باید طوری باشد که کار مردم سریع تر انجام شود و بیهوده خودرو در این محل ها نگهداری نشود.

وی با بیان اینکه نمره معاینه فنی در جیرفت صفر است که راهنمایی و رانندگی شهرستان باید این مهم را در صدر امورات خود قرار دهد، خاطرنشان کرد: ساعات انجام خاکبرداری در سطح شهر هم باید در ساعت های مشخصی باشد تا برای مردم ایجاد مزاحمت نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار جیرفت: نمره معاینه فنی در جیرفت صفر است

شهردار جیرفت: نمره معاینه فنی در جیرفت صفر است