مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1393 ساعت 13:082014-07-28اجتماعي

رییس راه و شهرسازی لاریجان مازندران خبر داد ترافیک سنگین در محور هراز


رییس راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام آغاز دور دوم سفرهای تابستانی هموطنانمان به شمال کشور از ترافیک سنگین در محور هراز خبر داد.

- علی نوری پور دقایقی قبل در گفت وگو با خبرنگار " در آمل بیان داشت: هم اکنون ترافیک محور مواصلاتی هراز در بیشتر مناطق سنگین گزارش شده است.

وی با اعلام اینکه دور دوم سفرهای تابستانی هموطنانمان به شمال کشور از روز گذشته آغاز شده است، افزود: در برخی نقاط نیز ترافیک این محور مواصلاتی کشور بیشتر از بقیه مناطق است.

 ترافیک در مناطق گزنک، پلور و پل چلاو با کندی بیشتری روبرو است.

رییس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران بیان داشت:  هم اکنون همه راهداران و عوامل راهداری در آماده باش به سر می برند و هفت اکیپ راهداری با ماشین آلات سبک و سنگین در مناطق حساس و خطرخیز آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

این مسئول متذکر شد: تعطیلات چهار روزه هفته جاری که به مناسبت پایان ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن عید سعید فطر ایجاد شده است فرصت بسیاری خوبی بوده تا مسافران و گردشگران کشور بتوانند از استان های شمالی و به ویژه مازندران سفر کرده و از آب و هوای مطبوع و طبیعت بکر این استان ها دیدن کنند.

رییس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران ادامه داد: طی روزهای گذشته سفر هم استانی ها و همشهریانمان به مناطق ییلاقی و روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس راه و شهرسازی لاریجان مازندران خبر داد ترافیک سنگین در محور هراز

رییس راه و شهرسازی لاریجان مازندران خبر داد ترافیک سنگین در محور هراز