مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1393 ساعت 11:082014-07-28فرهنگي

سه فیلمساز اول و چهار فیلم ساز غیر اول پروانه ساخت گرفتند


در تازه ترین جلسه صدور پروانه ساخت برای فیلمسازان، 3 فیلمساز اول و 4 کارگردان دیگر موفق به دریافت پروانه شدند و از سوی دیگر نشست مشترک استاد روانشناسی دانشگاه هاروارد با سینماگران به زودی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، شورای صدور پروانه فیلمسازی 35 میلیمتری در جلسه فوق العاده 5 مردادماه ویژه کارگردان های فیلم اول که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، برای 3 فیلم سینمایی پروانه ساخت صادر کرد.

فیلم های یحیی سکوت نکرد به تهیه کنندگی تینا پاکروان، نویسندگی طلا معتضدی و کارگردانی کاوه ابراهیم پور، فارسی به تهیه کنندگی محمود فلاح، نویسندگی فرهاد نقدعلی و رضا حامدی خواه و کارگردانی رضا حامدی خواه ، مرغ عشق به تهیه کنندگی حسین صابری و علی حجازی مهر و نویسندگی و کارگردانی فیاض موسوی از شورای صدور پروانه ی فیلمسازی، پروانه ساخت دریافت کردند.

از سوی دیگر شورای صدور پروانه فیلمسازی 35 میلیمتری در جلسه چهارشنبه 5 مردادماه که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، برای 4 فیلم سینمایی پروانه ساخت صادر کرد.

فیلم های دلتا ایکس به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی علیرضا امینی، سلام پدر بزرگ به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی مجید قاری زاده، دلم را به خاک نسپار به تهیه کنندگی و کارگردانی فرزاد موتمن و نویسندگی اصغر عبداللهی و آواز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه فیلمساز اول و چهار فیلم ساز غیر اول پروانه ساخت گرفتند

سه فیلمساز اول و چهار فیلم ساز غیر اول پروانه ساخت گرفتند