مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 مرداد 1393 ساعت 11:082014-07-28اجتماعي

ترافیک محورهای البرز با 20 دوربین کنترل می شود


معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان البرز از آغاز دور دوم سفرهای تابستانی هموطنان خبر داد و اعلام کرد: وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی البرز با استقرار 20 دوربین نظارتی و 30 دستگاه تردد شمار کنترل و به هموطنان اطلاع رسانی می شود.

- رحمت شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به پایان ماه مبارک رمضان و شروع مسافرت هموطنان جلساتی با انجمن های صنفی و شرکت های حمل ونقل مسافر برگزار شد.

شعبانی در ادامه تاکید کرد: به همین منظور نظارت در جلسات برگزار شده بیشتر بر فعالیت شرکت های حمل و نقل مسافر، فروش اینترنتی بلیت اتوبوس، هماهنگی برای فروش بلیت اتوبوس در سطح شهر، استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابجایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه ها تاکید شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در استان البرز 26 شرکت حمل و نقل مسافر با در اختیار داشتن 2 هزار و 532 دستگاه انواع وسایل نقلیه عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه در ایام تابستان به مسافران سرویس دهی می کنند و آمادگی لازم برای برقراری سرویس های فوق العاده در صورت ضرورت و در ایام خاص در را دارند.

معاون حمل و نقل اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان البرز بیان کرد: طی تابستان سال گذشته 594 هزار و 600 مسافر توسط 31 هزار و 584 سرویس از استان البرز جابجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک محورهای البرز با 20 دوربین کنترل می شود

ترافیک محورهای البرز با 20 دوربین کنترل می شود