مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1393 ساعت 13:582014-07-26سياسي

سخنگوی مجمع نمایندگان اردبیل: عقب ماندگی های تحمیلی اردبیل باید جبران شود


سخنگوی مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: عقب ماندگی های تحمیلی اردبیل از گذشته باید به نحوه مناسب جبران شود چرا که این عقب ماندگی ها در شأن این استان پرصلابت و دارای تاریخ و تمدن کهن نیست.

- کمال الدین پیرمؤذن در گفت و گو با خبرنگار فارس در اردبیل با گرامیداشت روز اردبیل و ضرورت برگزاری برنامه های شایسته این ایام در هفته آینده اظهار کرد: قرار است این برنامه ها در قالب و بخش های متنوع برگزار شود که در این برنامه ها معاون راهبردی رییس جمهور، نوبخت نیز با سفر به اردبیل از این برنامه ها استفاده می کند.

وی تصریح کرد: در این سفر قرار است نمایندگان و استاندار اردبیل به صورت جدی مشکل اعتباری استخدامی های استانداری اردبیل را پیگیری کنیم تا یک هزار نفری که همچنان در ورود به دستگاه های اجرایی با مانع بزرگ تأمین اعتبارات روبه رو هستند، با عنایت معاون رییس جمهور به شکل مناسب جذب شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تلاش برای بهبود کمیت و کیفیت آب شرب اردبیل، اتمام کار واگذاری احداث پروژه راه آهن اردبیل ـ میانه توسط بخش خصوصی با استفاده از فاینانس و ادامه این پروژه را تا پارس آباد و پیگیری تکمیل پروژه های دیگر این استان را که به صورت اساسی و ریشه ای طرح شده از پیگیر ی های جدی در این سفر اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی مجمع نمایندگان اردبیل: عقب ماندگی های تحمیلی اردبیل باید جبران شود

سخنگوی مجمع نمایندگان اردبیل: عقب ماندگی های تحمیلی اردبیل باید جبران شود