مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1393 ساعت 12:172014-07-26سياسي

پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت درگذشت آیت الله شب زنده دار


جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی ارتحال حضرت آیت الله حاج شیخ حسین شب زنده دار با صدور پیامی درگذشت این عالم ربانی را تسلیت گفت.

- متن پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم (انا لله و انا الیه راجعون) خبر درگذشت عالم ربانی و فقیه اهل بیت علیهم السلام حضرت آیت الله حاج شیخ حسین شب زنده دار جهرمی موجب تاثر و تألم فراوان گردید.

آن فرزانه فقید همواره از یاران امام و رهبری وحامیان همیشگی نهضت و انقلاب اسلامی بود که عمر شریف خود را به تربیت طلاب فاضل گذراند و سالیان متمادی در حوزه علمیه قم به تحقیق و تدریس و تالیف پرداخت و درس اخلاق و رفتار و منش متواضعانه آن عزیز، اسوه پرهیزگاران و پارسایان بود.

رحلت ایشان، ضایعه ای جبران ناپذیر برای حوزه های علمیه به ویژه مردم شریف استان فارس و شهر مقدس قم می باشد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ارتحال این عالم ربانی و فقیه صمدانی به محضر حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف ، مقام معظم رهبری مدظله العالی ، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم ، بیت شریف آن مرحوم، بویژه فرزند برومند ایشان حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمدمهدی شب زنده دار عضو محترم جامعه مدرسین و فقهای شورای نگهبان تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آن مرحوم و صبر و اجر را برای بازماندگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت درگذشت آیت الله شب زنده دار

پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت درگذشت آیت الله شب زنده دار