مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1393 ساعت 12:022014-07-26اقتصادي

433 واحد صنفی متخلف در ساری شناسایی شد


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری گفت: در راستای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان، 433 واحد صنفی متخلف در مرکز استان شناسایی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اسماعیل هادی نژاد اظهار کرد: طرح نظارت و کنترل قیمت کالاهای اساسی در طرح ضیافت ماه مبارک رمضان مانند هر سال از ابندای ماه مبارک رمضان آغاز شد و تا عید سعید فطر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح نظارتی در حوزه کالا و خدمات با حضور فعال بازرسان ادارات صنعت، معدن و تجارت، اتاق های اصناف و با مشارکت ناظرین افتخاری در حال اجرا است.

هادی نژاد با اشاره به نظارت مستمر قیمت کالاهای اساسی و اولویت دار نظیر مواد پروتیینی، لبنیات، حبوبات، غلات، شکر، زولبیا و بامیا، خشکار، میوه و تره بار، گفت: هدف اصلی از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان تشدید بازرسی ها، رصد و پایش بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه و غیر قانونی کالا و خدمات است.

وی خاطرنشان کرد: به منظور اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از آغاز تیرماه تاکنون یک هزار و 200 واحد صنفی، انبار، مراکز عمده فروشی، تولیدی ها و مراکز پخش بازرسی شد که از این تعداد 433 مورد منجر به تشکیل پرونده به ارزش بیش از 134 میلیون ریال شده است که جهت صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

433 واحد صنفی متخلف در ساری شناسایی شد

433 واحد صنفی متخلف در ساری شناسایی شد