مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 مرداد 1393 ساعت 11:532014-07-26پزشكي

4000 مادر همدانی در طرح رایگان زایمان طبیعی شرکت کرده اند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه تعداد کل زایمان ها در بیمارستان های استان همدان از آغاز برنامه طرح رایگان زایمان طبیعی تا پایان تیرماه هفت هزار و 810 زایمان بوده است، - ادامه داد: چهار هزار و 306 زایمان به صورت طبیعی و سه هزار و 604 زایمان به صورت سزارین انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسن جلالوند ظهر شنبه در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی استان همدان با بیان اینکه حدود 270 شهر محروم کشور به دو هزار و 200 پزشک متخصص نیاز دارد، اظهار داشت: با توجه به وضعیت و شرایط مالی که در مناطق محروم وجود دارد پزشکان مایل به حضور در این مناطق نیستند.

وی با بیان اینکه هزار و 800 پزشک برای مناطق محروم در نظر گرفته شده اند، بیان کرد: یکی از نیازها در بیمارستان های مناطق محروم عدم وجود پزشکان متخصص در عصر، شب و روزهای تعطیل است که مقرر شده که هزار و 500 پزشک متخصص در این بیمارستان ها انجام وظیفه کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه تا مهر ماه امسال حداقل استانداردها در حوزه هتلینگ بیمارستان ها باید برآورده شود، عنوان کرد: حداقل ستاره برای بیمارستان ها سه ستاره است و قرارست بیمارستان ها به سه، چهار و پنج ستاره ارتقا کیفیت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4000 مادر همدانی در طرح رایگان زایمان طبیعی شرکت کرده اند

4000 مادر همدانی در طرح رایگان زایمان طبیعی شرکت کرده اند