مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1393 ساعت 07:472014-07-25اقتصادي

صنایع خودروسازی ایران آماده سرمایه گذاری ایتالیایی ها


رییس سازمان توسعه تجارت در دیدار با هیات عالی رتبه تجاری و اقتصادی ایتالیا، با اشاره به قدمت روابط تجاری تهران و رم، ایتالیا را به سرمایه گذاری در ایران برای احیای جایگاه پیشین خود دعوت کرد.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، ولی الله افخمی راد در این دیدار قانون سرمایه گذاری در ایران به ویژه در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را دارای مزایای بالا دانست و گفت: در این مناطق سرمایه گذاران از تسهیلات ویژه ای همچون معافیت مالیاتی طولانی مدت و رفت وآمد بدون ویزا برخوردارند و می توانند به صورت کامل و هم مشارکت با ایرانی ها سرمایه گذاری کنند.

وی بر آمادگی صنایع خودروسازی ایران برای سرمایه گذاری ایتالیایی ها تاکید کرد و افزود: در زمینه خودروسازی زمینه همکاری ایران و ایتالیا فراهم است و بسیاری از خودروسازان ایرانی بعد از حذف تدریجی تحریم ها زمینه مناسبی را برای گسترش ارتباط با کشورهای مختلف فراهم کرده اند.

وی زمینه های همکاری ایران و ایتالیا را گسترده دانست و تصریح کرد: ارتباط با ایران فرصت مناسبی برای کشور ایتالیاست، چرا که ایران دروازه ورود به آسیای میانه محسوب می شود.

رییس سازمان توسعه تجارت روی کار آمدن دولت یازدهم و تنش زدایی و ارتباط صمیمانه دولت با کشورهای مختلف را عامل موثری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع خودروسازی ایران آماده سرمایه گذاری ایتالیایی ها

صنایع خودروسازی ایران آماده سرمایه گذاری ایتالیایی ها