مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1393 ساعت 06:532014-07-25سياسي

امام جمعه میامی: پایداری برابر زورگویی مستکبران عالم دستاورد روز قدس است


استقامت و پایداری برابر زورگویی و ظلم و جور مستکبران عالم تا دستیابی به پیروزی نهایی یکی از مهم ترین دستاوردهای روز جهانی قدس است.

- حجت‎الاسلام علی قربانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار " در میامی با محوریت اهمیت روز قدس اظهار کرد: روز قدس در سرزمین‏های اشغالی به ویژه برای مردم فلسطین و مردم ملت‏های آزاده جهان اسلام آگاهی ایجاد کرد.

وی افزود: روز قدس، روز هم بستگی و اتحاد مسلمانان جهان اسلام و حمایت از مظلومان زیر یوغ ستمگران است.

امام جمعه میامی عنوان کرد: بیت‏المقدس نخستین قبله مسلمانان است و از این منظر، حضور در راهپیمایی امروز یک تکلیف شرعی و ملی برای کسانی است که به اسلام علاقه دارند و می‏خواهند نخستین قبله خود را از چنگ رژیم اشغالی قدس نجات دهند.

قربانی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران چه تاثیری در تقویت روحیه مقاومت مردم مظلوم فلسطین داشته است، تصریح کرد: در گام نخست، امیدواری را در جهان توسعه داد و آن ها را امیدوار کرد که اگر صبر پیشه کنند و منسجم شوند، می‏توانند برابر رژیم اشغالی پیروز شوند.

وی افزود: ملت ایران مقابل رژیم شاهنشاهی پیروز شد در حالی که آمریکا و دیگر هم پیمانانش حامیان این رژیم بودند اما مردم ولایت‏مدار ایران با صبر و امیدواری که امام خمینی (ره) در دل مردم ایجاد کرده بود، پیروز شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه میامی: پایداری برابر زورگویی مستکبران عالم دستاورد روز قدس است

امام جمعه میامی: پایداری برابر زورگویی مستکبران عالم دستاورد روز قدس است