مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 مرداد 1393 ساعت 03:382014-07-25حوادث

سهم سیستان و بلوچستان از راه های چهار بانده کمتر از یک درصد است


فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: سهم سیستان و بلوچستان از جاده های چهار بانده در کشور کمتر از یک درصد است و لذا توسعه و استاندار سازی راه های اصلی و روستایی نقشی تعیین کننده در کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده ای دارد.

- سهم سیستان و بلوچستان از راه های چهار بانده کمتر از یک درصد است زاهدان-خبرگزاری مهر: فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: سهم سیستان و بلوچستان از جاده های چهار بانده در کشور کمتر از یک درصد است و لذا توسعه و استاندار سازی راه های اصلی و روستایی نقشی تعیین کننده در کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده ای دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، سرهنگ ایوب شرافتی شامگاه پنجشنبه در چهارمین شورای حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کمتر از یک درصد راه های این استان چهار بانده است و متاسفانه به دلیل عدم تناسب راه های استاندارد با حجم خودرو های تردد کننده آمار تصادفات سیر صعودی و رو به افزایش دارد.

وی تردد خودرو های حامل سوخت قاچاق و انسان را یکی از عوامل تاثیرگذار در افزایش آمار تصادفات و همچنین تلفات جاده ای عنوان کرد و افزود: طبق آمار موجود 30 درصد تلفات جانی در محور های استان به خودرو های قاچاق سوخت و انسان تعلق دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم سیستان و بلوچستان از راه های چهار بانده کمتر از یک درصد است

سهم سیستان و بلوچستان از راه های چهار بانده کمتر از یک درصد است