مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1393 ساعت 23:572014-07-24سياسي

تغییر رؤسای دانشکده های دانشگاه شیراز در کمتر از6 ماه


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز با اشاره به شعار اعتدال در دولت یازدهم، گفت: تغییر رؤسای دانشکده های دانشگاه شیراز در کمتر از شش ماه تناسبی با شعار اعتدال ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رضا نجابت در دیدار نمایندگان تشکل ها، فعالان و نخبگان دانشجویی دانشگاه های شیراز با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، اظهار کرد: فرمایش و اوامر آیت الله ایمانی در استان را مطابق با فرمایشات مقام معظم رهبری در کشور بر خود فرض دانسته و مخالفت با شما شرعا و منطقا جایز نمی دانیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه برای خدمت و تعالی کشور است، افزود: در برخی مواقع این ادعا مشاهده نمی شود و شاهد فضای مسموم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه شیراز هستیم.

نجابت با اشاره به شعار اعتدال در دولت یازدهم، فضای دانشگاه شیراز را نامتناسب با این شعار معرفی و خاطرنشان کرد: برخی مسئولان دانشگاه شیراز را با باشگاه سیاسی استباه گرفته اند و سیاسی کاری می کنند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز با اشاره به بیانیه ای به امضای 15 نفر از اساتید دانشگاه شیراز چون مجید ارشاد، ریاست فعلی، سید علی اکبر صفوی، قائم مقام و سیده زهره عظیمی فرد، مدیر فعلی روابط عمومی دانشگاه شیراز، این اقدام را نمونه ای از سیاسی کاری در دانشگاه شیراز معرفی و تصریح کرد: امضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر رؤسای دانشکده های دانشگاه شیراز در کمتر از6 ماه

تغییر رؤسای دانشکده های دانشگاه شیراز در کمتر از6 ماه