مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1393 ساعت 23:482014-07-24سياسي

فرماندار شهرستان البرز: دفاع از مردم فلسطین ریشه در اعتقادات دارد


دفاع از مردم فلسطین ریشه در اعتقادات مسلمانان دارد.

- " از قزوین غلامرضا حسن پور پنجشنبه شب در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس قزوین اظهار کرد: مسئله فلسطین فارغ از رویکردهای سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیتی اعتقادی برخوردار است که ریشه در آموزه های دینی دارد.

وی افزود: تدبیر بلندنظرانه بنیانگذار رهبر کبیر انقلاب اسلامی در مسئله فلسطین و اختصاص دادن جمعه پایانی ماه مبارک رمضان برای حمایت از مردم مظلوم این سرزمین مقدس، گام موفقی در شناساندن چهره منحوس رژیم اشغال گر قدس است که با گذشت زمان اهمیت آن بیش از پیش بر همگان آشکار می گردد.

فرماندار شهرستان البرز با اشاره به تلاش وافر استکبار برای منحرف ساختن افکار جوامع جهانی از جنایت های صهیونیست ها عنوان کرد: استکبار و در صدر آن شیطان بزرگ درصدد بود با درگیر کردن جوامع به مسابقات جام جهانی، ایجاد گروهک های سلفی ـ تکفیری به منظور زیر سوال بردن تعالیم ناب اسلام و همچنین دامن زدن به موجی از ناامنی در منطقه خاورمیانه سرپوشی بر اقدامات ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار دهد.

وی ادامه داد: سردمداران رژیم جعلی اسراییل با صدور فرمان کشتار ناجوانمردانه کودکان، زنان و مردان فلسطینی و همچنین حمله به ارگان های امدادی نشان دادند که فاقد صلاحیت های انسانی هستند و برای رسیدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرستان البرز: دفاع از مردم فلسطین ریشه در اعتقادات دارد

فرماندار شهرستان البرز: دفاع از مردم فلسطین ریشه در اعتقادات دارد