مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1393 ساعت 18:432014-07-24سياسي

امام جمعه چالوس تاکید کرد ضرورت کنترل بیشتر بازار و کاهش قیمت ها


امام جمعه شهرستان چالوس به نقش های تعیین کننده اصناف و بازاریان در مسایل مختلف اشاره کرد و گفت: درخواست ما از بازاریان این است درباره کنترل بیشتر بازار و کاهش قیمت ها دقت لازم را داشته باشند.

- " از شهرستان چالوس، حجت الاسلام محمدمهدی راشدی نوری امشب در نشست با اتاق اصناف و اتحادیه های زیرپوشش که با حضور نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار چالوس، بخشدار، اعضای شورای اسلامی شهر و تعدادی از مسئولان شهرستان چالوس برگزار شد اظهار داشت: بازاریان در تاریخ اسلام همواره پشتیبان جایگاه معنوی و مذهبی بودند.

وی با بیان اینکه بازاریان و اصناف نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشتند افزود: پیشرفت انقلاب ما بیشتر در سایه توجهات اصناف و بازاریان بود که در ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی رقم خورد.

امام جمعه شهرستان چالوس گفت: حضرت امام خمینی(ره) به اصناف و بازاریان توجه ویژه ای داشت و وقتی رهنمودهای امام بیان می شد همین اصناف در صحنه آمده و فرمایشات ایشان را عملی می کردند.

وی با تاکید بر کمک به جهت چرخش بهتر امور معیشت مردم توسط اصناف و بازاریان بیان داشت: امروز نظام مقتدر ما در برابر آزمون بزرگی قرار گرفته است و با وجود تمام تحریم های دشمنان باز هم از این امتحانات سربل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه چالوس تاکید کرد ضرورت کنترل بیشتر بازار و کاهش قیمت ها

امام جمعه چالوس تاکید کرد ضرورت کنترل بیشتر بازار و کاهش قیمت ها