مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1393 ساعت 15:582014-07-24سياسي

فارس گزارش می دهد محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری در پادگان 05 کرمان


محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری با حضور فرماندهان، بازنشستگان، رزمندگان و خانواده کارکنان وظیفه مرکز آموزش 05 شهید سرلشکر علیرضا اشرف گنجویی کرمان برگزار شد.

- " از کرمان، در راستای سنت حسنه افطاری دادن به روزه داران، مرکز آموزش 05 شهید سرلشکر علیرضا اشرف گنجویی کرمان نسبت به برگزاری محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری با حضور فرماندهان سابق این مرکز اقدام کرد.

در این آیین یادگاران هشت سال دفاع مقدس، بازنشستگان، خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان، کارکنان وظیفه متأهل و جمعی از فرماندهان، پایوران و کارمندان این مرکز حضور داشتند.

محمدعلی سعید عسکری فرمانده مرکز آموزش 05 شهید سرلشکر علیرضا اشرف گنجویی کرمان در حاشیه این آیین به خبرنگار فارس گفت: از برکات ماه مبارک رمضان، تحکیم پیوندهای دوستی، اجتماعی، خانوادگی و فرهنگی است.

تأکید مقام معظم رهبری بر سنت حسنه افطاری دادن وی با بیان اینکه سنت حسنه افطاری دادن به روزه داران نوعی تشکر و قدردانی از بندگان مؤمن خداوند است، بیان کرد: پیامبر اکرم (ص) به این نکته مهم توجه ویژه ای داشتند و به مسلمانان اعلام می کردند، برای ایجاد اتحاد و انسجام میان همه اقشار جامعه یکدیگر را به بهانه افطار دعوت کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری در پادگان 05 کرمان

فارس گزارش می دهد محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری در پادگان 05 کرمان