مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1393 ساعت 13:132014-07-24اقتصادي

عوامل محدودکننده خدمات بانک ها از زبان سیف


وی در ادامه، ضمن برشمردن مشکلات مبتلابه نظام بانکی برای ایفای کامل وظایف خود، به عدم افزایش سرمایه بانک ها و عدم تزریق منابع جدید به آنها، بلوکه شدن بخش عمده ای از منابع بانکی در قالب مطالبات از دولت و شرکت های دولتی به عنوان مشکلات محدودکننده قدرت ارائه .

- رییس کل بانک مرکزی با اشاره به مشکلات بانک ها، گفت: عدم افزایش سرمایه بانک ها، بلوکه شدن بخش عمده ای از منابع بانکی در قالب مطالبات از دولت و شرکت های دولتی و بانک محوری، مشکلات محدودکننده قدرت ارائه خدمات بانک ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی رییس کل و اعضای هیات عامل بانک مرکزی در نشستی با حضور اساتید دانشگاه ها و مدیران عامل بانک ها، مهم ترین تحولات متغیرهای کلیدی اقتصاد کلان در دوره یک ساله پس از استقرار دولت تدبیر و امید را مرور کردند.

در این نشست رییس کل بانک مرکزی بر لزوم توجه به حفظ ثبات بازار ارز و تداوم روند کاهشی نرخ تورم در اتخاذ سیاست های اقتصادی تاکید کرده و در ادامه، تصریح کرد که رویکرد کنونی دولت، خروج غیرتورمی اقتصاد از رکود است.

این رویکرد که در ساماندهی شیوه تامین مالی طرح مسکن مهر و دیگر تصمیمات مهم اتخاذ شده در سال گذشته نیز مدنظر بود، هم اکنون به عنوان راهبرد کلی دولت و در سطح وسیعی از موضوعات دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل محدودکننده خدمات بانک ها از زبان سیف

عوامل محدودکننده خدمات بانک ها از زبان سیف