مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1393 ساعت 11:332014-07-24پزشكي

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اداره کل بیمه سلامت امضا شد


تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی برای کاهش مشکلات درمانی و بهبود وضعیت بهداشتی و خدماتی روستاییان در استان امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز و رییس مرکز بهداشت آذربایجان شرقی بعداز ظهر پنج شنبه در جلسه امضای این تفاهم نامه با اشاره به اینکه مشکلات درمانی روستاییان را با مشکل مواجه کرده است، گفت: بسیاری از روستاییان آذربایجان شرقی برای مداوای بیماری های ساده به سایر شهرها و یا کلانشهر تبریز می آیند و مجبورند هزینه و وقت زیادی را صرف کنند.

جعفرصادق تبریزی با تاکید بر ضرورت کاهش مشکلات درمانی روستاها و نقاط محروم استان گفت: برای این منظور امروز تفاهم نامه خوبی با اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی برای برطرف کردن مشکلات درمانی و بهداشتی روستاهای آذربایجان شرقی امضا شد.

وی همچنین با بیان اینکه تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی در زمان حال ضروری بود، ادامه داد: مشکلات و دشواری هایی همچون عدم سطح بندی خدمات، نبود ارتباط بین سطوح، کمبود پزشک متخصص در مناطق محروم که مردم را با مشکل مواجه کرده بود، با امضای این تفاهم نامه برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اداره کل بیمه سلامت امضا شد

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علوم پزشکی تبریز و اداره کل بیمه سلامت امضا شد