مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1393 ساعت 11:172014-07-24سياسي

اتحاد مسلمانان اسراییل را صحنه روزگار حذف می کند


معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی قم گفت: اگر مسلمانان در جامعه اسلامی با هم متحد شوند می توانند اسراییل را از صحنه روزگار حذف کنند و این اتحاد با حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین شکل می گیرد.

- حجت الاسلام محمود نجاریان زاده در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی با شکوه روز قدس، اظهار کرد: مردم مظلوم فلسطین و غزه که امروزه زیر باران گلوله جان می دهند از شیعیان و مسلمانان هستند و ما بر اساس سفارش امیرالمومنین(ع) باید به ندای مظلوم در هر گوشه جهان که باشد توجه کنیم.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به این که برخی از مردم معتقدند نخست مشکلات کشور باید حل شود و پس از آن به فلسطین و سوریه توجه شود، افزود: مشکلات کشور ناشی از حکومت 2500 ساله شاهنشاهی بر ایران است و این مسئله سبب شده است که کشوری سرشار از مشکلات را به ما تحویل دهند، البته جمهوری اسلامی مشکلات بسیاری را تا کنون حل کرده و کشور را به ثبات رسانده است.

وی با اشاره به توطئه های دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بعد از انقلاب اسلامی، ایران صحنه جنگ هشت ساله و ترورهای کوردلان و منافقان شد که آنها نیزبرای کشور خسارت های زیادی را به همراه داشت و اگر ایران در برابر آنها مقاومت نمی کرد، ما نیز سرنوشتی مانند سایر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحاد مسلمانان اسراییل را صحنه روزگار حذف می کند

اتحاد مسلمانان اسراییل را صحنه روزگار حذف می کند