مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1393 ساعت 11:172014-07-24اقتصادي

استان گلستان با 75 میلیارد تومان کسری بودجه مواجه است


معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار گلستان گفت: با بررسی های انجام شده و در نظر گرفتن کسری بودجه سال قبل،هم اکنون استان گلستان با 75 میلیارد تومان کسری بودجه مواجه است.

- نسخه قابل چاپ " به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم" از گرگان،علی مرگدری ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان گلستان اظهار کرد: در بخش هزینه ای با بررسی های انجام شده، پارسال 65 میلیارد تومان کسری داشتیم که این میزان امسال به 75 میلیارد تومان رسیده است.

وی افزود: هم اکنون 882 طرح در استان گلستان داریم که 460 پروزه مستمر و 422 طرح نیز عمرانی است و کمتر از یک درصد این پروژه ها جدید است و بقیه پروژه های نیمه کاره است.

مرگدری ادامه داد: مقرر است 60 درصد اعتبارات برای پروژه هایی اختصاص یابد که در سال های 93 و 94 به بهره برداری می رسند اما چنین پروژه هایی در استان نداریم.

وی با اشاره به اعتبارات و پروژه های شرکت آب و فاضلاب گفت: با این وضع اعتبارات پروزه های این شرکت راه به جایی نمی برد، به همین علت موضوع استفاده از فاینانس مطرح شد و با پیگیری های انجام شده این آمادگی ایجاد شده تا 800 میلیارد تومان از طریق فاینانس جذب شود.

مرگدری با اشاره به اینکه که شرکت برق نیز دچار مشکلات اعتباری است ،افزود: در آخرین بررسی های انجام شده، 340 میلیارد تومان برای خطوط انتقال و پست های برق نیازداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان گلستان با 75 میلیارد تومان کسری بودجه مواجه است

استان گلستان با 75 میلیارد تومان کسری بودجه مواجه است