مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1393 ساعت 11:122014-07-24سياسي

سازمان ملل متحد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت نکند


نماینده ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به اینکه سازمان ملل متحد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت را بشکند گفت: - سکوت سازمان ملل در مقابل این جنایات بیانگر این است که این سازمان لیاقت و صلاحیت چنین نامی را ندارد.

نسخه قابل چاپ " حجت الاسلام اسدالله اسدی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس"، اظهار کرد: کشتار وحشیانه ای که صهیونیست در ماه مبارک رمضان امسال در رابطه با مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و به ویژه کودکان بی گناه داشتند در حقیقت شمشیر کشیدن به سمت خدای متعال بود.

وی افزود: ماه رمضان، ماه رحمت، محبت، احسان، اخلاق و غیره است و این رفتارهای وحشیانه حکایت از این دارد که این گروه وحشی هیچ بویی از انسانیت نبرده است.

اسدی تصریح کرد: رفتارهای صهیونیست ها نشان از عمق عصبانیت آن ها نسبت به پیشرفت های معارف اسلام، قرآن و بیداری اسلامی در جهان است و این نکته نشان از پیروزی مسلمانان در تمام دنیا دارد.

وی تأکید کرد: غزه اکنون قدرتمند شده و دیگر در مقابل این جنایات وحشیانه سکوت نمی کند و این نشان از قدرت آنهاست به طوری که مسئولان اسراییلی اقدام به آتش بس کرده اند، هرچند که به عهد خود وفا نکردند.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر خراسان رضوی اظهار کرد: نخستین دلیل پیروزی مسلمانان با دست خالی وعده نصرت الهی بوده و خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل متحد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت نکند

سازمان ملل متحد در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت نکند