مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1393 ساعت 07:182014-07-24سياسي

جهاد دانشگاهی در شناسایی و استفاده از ظرفیت های دریا ورود کند


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: هدف اصلی مراکز آموزشی استان هرمزگان باید بالا بردن سطح علمی دانشگاه ها و رشد و توسعه نیروهای متخصص و رفع کمبود نیروی انسانی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خلیج فارس، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در دیدار با سرپرستان جهاد دانشگاهی استان هرمزگان و دانشگاه هرمزگان افزود: پس از انقلاب کشورمان شاهد رشد و توسعه چشمگیری بوده است که این موضوع حاصل دسترنج تمامی دولت ها و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان از لحاظ فرهنگی و آموزشی در چندین سال گذشته رشد بالایی داشته است، اظهار کرد: باید توان و شتاب خود را در این راه بیفزاییم ، زیرا استان هایی هستند که در این راه سابقه طولانی تری دارند و برای رسیدن به آن ها باید سرعت خود را افزایش دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه هرمزگانی ها مردمی با استعداد و توانمند هستند، تصریح کرد: در تمامی زمینه ها در حال حاضر شاهد هستیم هرمزگان توانسته حرفی برای گفتن داشته باشد و خوشخبتانه جهش مناسبی داشته است.

آیت الله نعیم آبادی اضافه کرد: در استفاده از متخصصین جهت راهبرد امور نباید صرفأ به مسأله بومی یا غیر بومی بودن بپردازیم ،زیرا همه ما ایرانی هستیم و برای آنکه شاهد هرمز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی در شناسایی و استفاده از ظرفیت های دریا ورود کند

جهاد دانشگاهی در شناسایی و استفاده از ظرفیت های دریا ورود کند