مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1393 ساعت 02:182014-07-23اجتماعي

یادداشت/ هنوز قفل های خط یک متروی اصفهان باز نشده است


پس از گذشت بیش از 13 سال از آغاز عملیات اجرایی خط نخست پروژه متروی اصفهان هنوز قفل های این خط باز نشده و امروز عنوان شدن راه اندازی خطوط دوم و سوم متروی اصفهان طی پنج، - " از اصفهان، مترو یا قطاری شهری از پروژه های مهم اصفهان بوده که وصف آن نا گفتنی است، چراکه با وجود اهمیت و ضرورت به بار نشستن هر چه سریع تر این پروژه هنوز متروی اصفهان به اندازه یک قدم نیز روی ریل حرکت نکرده است.

توسعه حمل و نقل عمومی و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی توسعه یافته مانند تراموا و مترو از مهم ترین دغدغه های مردم است و ذائقه و نیاز های مردم ایجاب می کند که مترو به عنوان یکی از وسایل حمل و نقل عمومی در شهر ها وجود داشته باشد.

اصفهان یکی از کلان شهر هایی محسوب می شود که سال هاست که پروژه متروی خود را کلید زده است، اما هنوز قفل های متروی اصفهان باز نشده و همچنان مردم در انتظار به بار نشستن قطار شهری اصفهان نشسته اند.

امروز 13 سال و اندی از آغاز عملیات خط نخست متروی اصفهان می گذرد و طی سال های گذشته مسئولان شهر زمان های متفاوتی را برای بهره برداری از این خط عنوان کرده اند، اما هیچ یک از این زمان ها جامه واقعیت به خود نپوشانده و مترو راه اندازی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ هنوز قفل های خط یک متروی اصفهان باز نشده است

یادداشت/ هنوز قفل های خط یک متروی اصفهان باز نشده است