مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1393 ساعت 19:172014-07-23سياسي

برخی از حکام کشورهای اسلامی در وقوع جنایت غزه شریک هستند


برخی از حکام کشورهای اسلامی در جنایاتی که در غزه در حال وقوع است شریک هستند و درباره این امر باید روشنگری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، عبدالمحمد زاهدی شامگاه چهارشنبه در نشست صمیمی با جمعی از علما و روحانیان شهرستان سنندج در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری کردستان با گرامی داشت یاد شهدای مظلوم رمضان 88 کردستان اظهار کرد: در مقطع حاضر و در آستانه روز جهانی قدس شرایطی بر جهان اسلام حاکم است که این شرایط باید به دقت بررسی شود.

وی گفت: قرن بیستم قرنی عجیب و تحول آفرین بود و تکنولوژی در این قرن فارغ از پیشرفت هایی که به وجود آورد در برخی موارد مورد استفاده ناصحیح قرار گرفت و به این دلیل فجایع فراوانی در دنیا به وقوع پیوست.

میل به سلطه گری آمریکا در جهان پس از جنگ جهانی اول استاندار کردستان تصریح کرد: دانشی که به واسطه رحمت خداوند در اختیار انسان قرار گرفت در این قرن در مسیر ساخت سلاح های مرگبار مورد استفاده قرار گرفت و مصائبی برای نوع بشر به بار آورد.

وی با یادآوری وقوع جنگ جهانی اول گفت: با وقوع جنگ جهانی اول اروپا درگیر ویرانی های این جنگ شد و دول اروپایی تضعیف شدند و در عین حال آمریکا به دلیل دور بودن از این درگیری ها به عنوان یک قدرت مطرح شد و تحت عنوان کمک به کشورهای آسیب دیده سلطه خود را در این کشورها گسترش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از حکام کشورهای اسلامی در وقوع جنایت غزه شریک هستند

برخی از حکام کشورهای اسلامی در وقوع جنایت غزه شریک هستند