مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1393 ساعت 14:532014-07-23اقتصادي

بررسی گزارش سیاست های اقتصادی دولت برای خروج غیرتورمی از رکود


جلسه روز چهارشنبه هیات دولت به ریاست دکتر روحانی رییس جمهور به بررسی گزارش سیاست های اقتصادی دولت برای خروج غیر تورمی از رکود درسال های 1393 و 1394 اختصاص یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی دولت، این گزارش مشتمل بر 173 بند در چهار حوزه سیاست های اقتصاد کلان، بهبود فضای کسب و کار، تامین منابع مالی و فعالیت ها و محرک های خروج از رکود، تشریح و بررسی آن آغاز شد.

درگزارش تهیه شده سیاست های اصلاح مالیاتی برای تشویق فعالیت های بخش خصوصی، جهت دهی به سوی تجهیز بیشتر منابع مالی برای بنگاه های اقتصادی و توسعه صادرات غیر نفتی و سیاست های مربوط به چگونگی مدیریت و تسویه بدهی های دولت در چارچوب سیاست های مالی مورد توجه قرار گرفته است.

همچنین سیاست های بودجه ای بارویکرد تحرکت بیشتر و حفظ توازن بودجه مورد تاکید قرار گرفته است.

در حوزه محیط کسب و کار، روانسازی فعالیت های مربوط به تولید و سرمایه گذاری و تسهیل بوروکراسی تولید به تفصیل مورد اشاره قرار گرفته است.

بخش مهمی از این گزارش معطوف به تامین مالی فعالیت های تولیدی است.

اصلاحات مورد نیاز برای ارتقای توان اعطای تسهیلات بانکه ها و تخصیص این منابع به بهره وری بیشتر، حل مشکلات مطالبات معوق، اصلاح ساختار مالی بانک ها به لحاظ مالک و مدیریت شرکت ها و سایر دارایی ها و نیز افزایش سرمایه بانک ها بخشی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی گزارش سیاست های اقتصادی دولت برای خروج غیرتورمی از رکود

بررسی گزارش سیاست های اقتصادی دولت برای خروج غیرتورمی از رکود